Politica de rambursare și returnare
Introducere
Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Carduri cadou
Câteva articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.
- Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Produse cu semne evidente de utilizare
Sigiliul de protecție a fost îndepărtat sau este rupt – în special la produse precum creme, seruri, rujuri sau șampoane.
Ambalajul original este deteriorat sau murdar – inclusiv etichete rupte, urme de degete, pete sau urme de lichid.
Recipientul este parțial gol – se observă clar că o parte din produs a fost consumată.
Produsul are urme de folosire directă – cum ar fi aplicatoare murdare, pensule cu urme de machiaj sau capace unsuroase.
Produsul are miros, culoare sau textură modificate – ceea ce indică expunere la aer sau contact cu pielea.
Produsele care fac parte dintr-un set incomplet – dacă setul nu este returnat în întregime sau accesorii lipsesc.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la phintokyoplazamoldova@gmail.com
Produse cu reduceri
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Produsele cu reduceri nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la phintokyoplazamoldova@gmail.com și trimiteți articolul dvs. la: Nicolae Testemițanu 23, Chișinău Chișinău, Moldova
Retururi de livrare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: Nicolae Testemițanu 23, Chișinău Chișinău, Moldova
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la phintokyoplazamoldova@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.